صحبت های وزیر بهداشت

يکشنبه 16 آبان 1395
23:37
ir.i

وزیر بهداشت در پاسخ به برخی حاشیه سازی ها در حوزه سلامت، گفت: اینکه همه نسبت به حوزه سلامت کشور حساس باشند، بسیار خوب است، اما حساس بودن افراطی هم خیلی مناسب نیست و فکر می کنم که برخی می خواهند با ایجاد حساسیت افراطی وزارت بهداشت را وارد حاشیه کنند.


دکتر سیدحسن هاشمی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به برخی اظهار نظرها، حاشیه سازی ها و حسایت زایی هایی که نسبت به حوزه سلامت و حتی شخص خودش مطرح می شود، گفت: باید توجه کرد که حساسیت داشتن در برخی موارد خوب است و اینکه همه نسبت به حوزه سلامت کشور حساس باشند، بسیار خوب است.

نباید اجازه حاشیه سازی را بدهیم

وی با بیان اینکه البته زیاده روی در این موضوع و حساس بودن افراطی هم خیلی مناسب نیست، ادامه داد: فکر می کنم که برخی با ایجاد حساسیت افراطی می خواهند وزارت بهداشت را وارد حاشیه کنند. بر این اساس هم خودمان باید حواس مان را جمع کنیم و مواظب باشیم و اشتباه نکنیم و هم اجازه حاشیه سازی را ندهیم.

مردم انتظار دارند پروژه هایمان را به سرانجام برسانیم

هاشمی همچنین اظهار کرد: ما در وزارت بهداشت موظیم یکسری اقدامات را انجام دهیم و پروژه هایی را که آغاز کردیم، به نتیجه برسانیم. از طرفی در سال پایانی دولت یازدهم هم به سر می بریم و باید قدر زمان باقی مانده را بدانیم و حداکثر تلاش مان را در جهت سلامت مردم انجام دهیم و بتوانیم اقداماتی را که آغاز کردیم به سرانجام برسانیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه بنابراین چنین تلاش هایی برای ما اهمیت دارد، افزود: مردم هم همین انتظار را از ما دارند و خواسته شان چیزی غیر از این نیست. بر این اساس ما هم سعی می کنیم که در همین راه قدم برداشته و این موضوع را رعایت کنیم.

هاشمی در عین حال به ارائه برخی آمار های اشتباه در طرح تحول نظام سلامت اشاره و اظهار کرد: برخی افراد کلی گویی می کنند و گاهی به صورت نسجیده آمار و اطلاعات ارائه می دهند، این در حالیست که باید بدانیم در طرح تحول نظام سلامت ورودی به بیمارستان ها هشت درصد افزایش یافت و هزینه ای هم بابت تقاضاهای القایی تحمیل نشد. در عین حال بیمارستان های کشور که در طول 10 سال گذشته طرازشان منفی شده بود، با آغاز طرح تحول سلامت از ورشکستگی نجات یافتند.


[ بازدید : 186 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ضد بیماری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]