انگشتان و رازهای آرامش و کاهش استرس + عکس

پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395
11:37
ir.i


رازهای ارامش بخش انگشتان ، کاهش استرس با انگشتان

یکی از تکنیک های کاهش استرس و رسیدن به آرامش حرکات انگشتان دست می باشد.

رازهای ارامش بخش انگشتان

انگشتان دست خود را در این حالت قرار دهید و از تنش ها رها شوید . شنیدن این جمله شاید برای شما هم باور نکردنی باشد . در دنیای پر تنش امروزی راه های مختلفی برای کاهش استرس وجود دارد

برای اشنایی با یکی از این راه ها همراه ما باشید.

بررسی ها نشان داده قرار دادن انگشتان در حالت هایی خاص سبب آرام شدن روح و روان و کاهش استرس می شود.

رازهای ارامش بخش انگشتان ، کاهش استرس با انگشتان ، انگشتان
شاید شما نیز بارها از خود پرسیده باشید چرا بیشتر افراد هنگام انجام مدیتیشن و یوگا انگشتان و دست خود را در حالت های خاص و مشابهی قرار می دهند، شاید علت این کار راز آرام شدن باشد.
رازهای ارامش بخش انگشتان ، انگشتان ، راز ارامش
بیشتر افراد برای کاهش استرس از قرص های آرام بخش و ضد استرس استفاده می کنند در حالی که این قرص ها بیشتر از اینکه فایده داشته باشد، سلامتی را به خطر می اندازد. علاوه بر این، مصرف قرص و دارو تنها مدتی کوتاه اثر دارد و دارای اثرهای جانبی همچون ابتلا به بسیاری از بیماری ها و اختلالات بوده به همین علت به هیچ وجه توصیه نمی شود.
رازهای ارامش بخش انگشتان ، راز ارامش ، ارامش با انگشتان
می توانید با توجه به این تصاویر و انجام آن ها در خانه پشت سر هم به راحتی در چند دقیقه استرس خود را درمان کنید. با انجام این کار اکسیژن بیشتری به بدن رسیده و احساس آرامش و توازن را به بافت ها و اندام های بدن منتقل می کند؛ علاوه بر این، پیش فعالی، تنش، تند مزاجی، عصبانیت و خشم را نیز کاهش می دهد.

انگشتان و رازهای آرامش و کاهش استرس + عکس


[ بازدید : 166 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ضد بیماری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]