کشف قوی ترین قرص خواب آور طبیعی

چهارشنبه 21 اسفند 1398
13:57
ir.i

خوابیدن یک نیاز ضروری برای بدن است اما گاهی اوقات بدن با اختلال خوابیدن یا در خواب ماندن مواجه می شود.این اختلال می تواند زندگی شخصی و اجتماعی فرد را برهم زند و موجب بیماری های روحی و گاهی افسردگی شود.ممکن است شما نیز به بی خوابی دچار شده باشید و یا به هنگام خواب دائما بیدار شده و در نتیجه کیفیت خواب خوبی ندارید بهتر است قبل از رفتن به سراغ داروهای شیمیایی از مواد طبیعی برای بهبود کیفیت خواب خود کمک بگیرید.با ما همراه باشید تا قوی ترین قرص خواب آور طبیعی را بشناسید.

کشف قوی ترین قرص خواب آور طبیعی


[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

علت و درمان ادرار سوختگی کودکان

سه شنبه 3 دی 1398
0:02
ir.i

نتیجه تصویری برای علت و درمان ادرار سوختگی کودکان

ادرار سوختگی کودکان می تواند برای کودکان ناراحت کننده باشد ،کودکانی که دچار ادرار سوختگی می شوند بیشتر نواحی ران ها ،چین های باسن و ران قرمز و ملتحب می گردند . همین امر می تواند سبب بد خلقی و البته ناراحتی والدین گردد .


[ بازدید : 146 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

۲۳ مهمترین خواص و فایده خرمالو برای سلامتی، پوست و مو

شنبه 4 آبان 1398
8:19
ir.i

نتیجه تصویری برای میوه خرمالو برای چه فایده دارد

خرمالو از جمله میوه‌های لذیذ پاییز است. این میوه، انواع و گونه‌های مختلفی دارد. کم کالری است، و در دو گونه‌ی گس و غیرگس وجود دارد. در بسیاری از خوراکی‌ها مانند پودینگ نیز از آن استفاده می‌شود. سرشار از مواد معدنی مانند فسفر و کلسیم و ویتامین‌هایی مانند A و C است و فواید زیادی برای بدن دارد.



[ بازدید : 219 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

درباره میزان قند خون و نتیجه آزمایش آن بیشتر بدانید

پنجشنبه 2 آبان 1398
3:54
ir.i


قند خون اندازه گلوکز موجود در خون انسان است .دانستن مقدار نرمال و طبیعی قند خون بسیار پر اهمیت است و موجب شناخت بازه سطوح گلوکز خون شده و به کنترل دیابت بسیار کمک می کند. مقدار قند خون در همه شرایط یکسان نیست و این مقدار قبل و بعد از غذا با یکدیگر متفاوت است. در این بخش از سلامت نمناک شما را با میزان قند خون نرمال آشنا می کنیم .


[ بازدید : 120 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

بهترین روش پرورش ، نگهداری و تکثیر آلوئه ورا در خانه

چهارشنبه 1 آبان 1398
14:52
ir.i

نتیجه تصویری برای صبر زرد طبی

آلوئه ورا یکی از گیاهان زیبا و پرطرفداری است که پرورش و نگهداری آن در منزل یا آپارتمان ها بسیار ساده است علاوه بر این خواص درمانی بی نظیری برای پوست دارد که با نگهداری این گیاه در منزل می توانید از آن ها استفاده کنید.

نکات مهم برای کاشت ، نگهداری و پرورش آلوئه ورا

یکی از گیاهان رایجی که در آپارتمان و منزل نگهداری می شود آلوئه ورا می باشد که علاوه بر زیبایی بخشیدن به خانه ، خواص درمانی فراوانی نیز دارد . بسیاری از افراد که گیاه آلوئه ورا را در منزل نگهداری می کنند ، به جز بهره بردن از زیبایی این گیاه بی درد سر و ساده از برگ های آن برای زیبایی پوست خود استفاده می کنند.پرورش آلوئه ورا


[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

16 روش درمان درد های شدید معده در خانه !

دوشنبه 29 مهر 1398
11:27
ir.i


16 راه اثبات شده برای از بین بردن معده درد ، دل درد و اسپاسم

تقریبا هر کسی دل درد رو حداقل یکبار تجربه کرده و برای بعضی از ادمها دل درد چیزی است که زیاد اتفاق می افتد.اگر شما دل درد دارید احتمالا دلتون میخواد که هر چه سریعتر از شرش خلاص بشید. حتی دل دردهای کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند ، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد به خواندن این بخش از سلامت نمناک ادامه بدهید تا یاد بگیرید که چگونه میتوان این کار را انجام داد.



[ بازدید : 157 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

کپسول ربات که جایگزین کولونوسکوپی میشود

يکشنبه 21 مهر 1398
23:43
ir.i

مهندسان نشان داده اند که از نظر فنی میتوان یک کپسول ربات ریز را در داخل روده بزرگ جهت گرفتن تصاویر میکرو هدایت کرد. این دستگاه که به عنوان سونوپیل Sonopill شناخته میشود ، میتواند روزی جایگزین معاینات اندوسکوپی و کولونوسکپی که میتواند دردناک باشد قرار بگیرد.



[ بازدید : 229 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

خواص شگفت انگیز انگور؛ از کاهش وزن تا سلامت پوست و مو

جمعه 19 مهر 1398
19:44
ir.i

نتیجه تصویری برای ‪vine and the branches‬‏

انگور یکی از میوه‌هایی است که از دیرباز و از هزاران سال پیش در مصر باستان کشت و مورد بهره برداری قرار می‌گرفته است. یکی از انواع متنوع این میوه محبوب، انگور قرمز است که دارای نام علمی Vitis vinifera است. اگرچه شاید در گذشته اولین نوع کشت انگور، انگور بنفش بوده، اما کشت و استفاده از انگور قرمز نیز به ۱۲۰۰ سال پیش باز می‌گردد.

رنگ قرمز این دانه های انگور به دلیل رنگدانه‌ها و ماده موثر رزوراترول موجود در پوست این میوه است. به عنوان مثال، انگور زرد و سبز دارای مقدار کمتری از رزوراترول نسبت به انگور قرمز هستند.


[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

۵ روش ساده برای روشن کردن پوست

پنجشنبه 18 مهر 1398
9:54
ir.i


نتیجه تصویری برای پوست و مو و زیبایی


۵ روش ساده برای روشن کردن پوست

احتمالا خود شما هم به خوبی می دانید که ویتامین C نقش بسیار پررنگی در مراقبت از پوست و به طور کلی زیبایی چهره ما دارد. پرتقال یکی از غنی ترین منابع طبیعی برای دریافت و تامین این ویتامین ضروری است.




[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

اگر این ۸علامت را دارید، خطر افسردگی را جدی بگیرید

چهارشنبه 17 مهر 1398
23:32
ir.i

نتیجه تصویری برای غمگین ترین


افسرده بودن فقط به معنی زانوی غم بغل گرفتن و بی میل بودن به همه چیز نیست و اگر شما این علائم را ندارید، دلیل بر این نیست که شما افسرده نیستید. افسردگی چهره ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، اما اگر علائم زیر را دارید بیشتر باید به سلامت روان خود توجه کنید.

کاهش فعالیت‌های اجتماعی:افسردگی شدید می‌تواند بر کیفیت زندگی شما تأثیر بگذارد و اشتیاق شما را به کار، مدرسه، خانواده و حتی فعالیت‌های اجتماعی کاهش دهد. تغییر در فعالیت‌های اجتماعی می‌تواند یکی از اولین نشانه‌های هشدار دهنده باشد.


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ضد بیماری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]